Veelgestelde vragen

Op deze pagina bundelen we veelgestelde vragen over onze service en producten. We hebben ze opgedeeld in 5 categorieën.
Klik op één van de categorieën om meteen naar het juiste deel van de pagina te gaan.

Bestellen en Retour
Levering
Betaalmogelijkheden
Producten
Contact

Bestellen en retour

Bestellen en retour

 

Hoe kan ik bestellen?

Via onze webshop, telefoon (010-4950000) of via email kunt u bestellen.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, zodra het pakket de deur uit is, ontvangt u een email met een trackingnummer van ons.

Kan ik de producten eerst testen?

Ja, geen enkel probleem! Van alle verzegelingen zijn samples op te vragen zodat u deze kunt testen.

Hoe werkt omruilen?

Als u iets wilt retourneren, neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice. We helpen u graag bij het ruilproces. Als de goederen verkeerd of beschadigd zijn geleverd, zorgen we dat we de goederen komen ophalen.

Een pakket is beschadigd. Wat moet ik doen?

Dat is niet de bedoeling! Is de inhoud daardoor ook beschadigd? Stuur een email met een foto en het bestelnummer en wij zullen het retouretiket en verdere instructies naar u verzenden.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Als uw pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunt u uw bestelling telefonisch +31 (0) 10-4950000 of per e-mail aan sales@navacqs.be aanpassen.

Levering

 

Hoe lang is de levertijd?

Wanneer u bestelt op werkdagen voor 16:00 uur worden de goederen de volgende werkdag bij u geleverd. U kunt ook zelf de gewenste bezorgdag aangeven in de kassa van onze webshop of doorgeven via email. Uiteraard is het ook mogelijk de goederen op de gewenste datum bij ons in Rotterdam af te halen. Grotere zendingen, die op pallets worden geleverd duren 1-2 werkdagen.

Kan ik een andere leverdatum kiezen?

Ja, dat kan. Via onze webshop kunt u uw gewenste afleverdatum aangeven. Dit kan ook via email (sales@navacqs.nl) of telefonisch (010-4950000).

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

Ja, u bent van harte welkom. Ons magazijn in Rotterdam is op werkdagen open van 08:30-17:00. Het adres is Albert Plesmanweg 107a, 3088GC.

Welke bezorgdienst gebruiken jullie?

Voor het verzenden van pakketten werken wij met UPS samen. Bij grotere zendingen worden de pallets door Transmission uitgeleverd. Uiteraard is het ook mogelijk om je zending in ons magazijn in Rotterdam op te halen. Meer info over onze verzendmethodes vindt u hier.

Leveren jullie ook buiten de EU? Waar naartoe wordt geleverd?

Ja, wij verzenden ook buiten de EU, maar alleen binnen Europa. Wilt u van buiten Europa bestellen, dan kan dat ook, mits u zelf voor het ophalen en bezorgen zorgt.

Levering

Betaalmogelijkheden

Betaalmogelijkheden

 

Wat is het rekeningnummer van Navacqs?

Onze rekeninggegevens zijn:

Bank: Rabobank
Rekening: 39.93.77.468
BIC: RABONL2U
IBAN: NL22RABO0399377468

Meer informatie, zoals ons BTW-nummer, vindt u hier.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt betalen via de volgende betaalmethodes:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • Vooruitbetaling
  • Klarna
  • PayPal

Uitgebreide informatie vindt u hier.

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten bedragen € 14,95. Bij orders van minimaal € 150,- bieden wij een gratis verzending. Meer informatie, bijvoorbeeld over onze levertijden vindt u hier.

Kan ik contant betalen bij ophalen?

Helaas kan dat niet. Bij ons magazijn is alleen pinnen mogelijk. Wat ook kan is een betaling via onze webshop met verschillende betaalmethodes.

 

Producten

 

Wat doen verzegelingen?

Verzegelingen zijn fysieke barrières die worden gebruikt om een object of ruimte af te sluiten om ongeautoriseerde toegang te voorkomen. Ze worden vaak gebruikt om de veiligheid en beveiliging van goederen, documenten, containers en gebouwen te waarborgen. Verzegelingen zijn er in verschillende vormen, zoals high security seals, hangsloten, zegels met serienummers, labels en tape.

Uit welk materiaal bestaan verzegelingen?

De verzegelingen van Navacqs bestaan uit verschillende materialen. Er zijn verzegelingen gemaakt van polypropyleen, polyethyleen en polycarbonaat, maar ook van metaal, ijzer, nylon, HDPE, RVS, staal, aluminium en ABS Kunststof.

Hoe vind ik het juiste product voor mijn aanvraag?

Op onze website kunt u gemakkelijk op gewenste industrie of toepassing zoeken om het passende product te vinden. Verder kunt u ons natuurlijk ook altijd via telefoon (010-4950000), email (sales@navacqs.nl) of onze contactpagina bereiken.

Zijn de producten ISO gecertificeerd?

Ja, veel van onze producten zijn ISO gecertificeerd. Op de productpagina vindt u een vermelding van een ISO certificaat bij de oranje vinkjes bovenin en in de productbeschrijving. De High Security Seals beschikken sowieso allen over een ISO certificaat.

Als u een specifieke ISO of een andere type certificaat nodig hebt, kunt u ook contact met een van onze medewerkers opnemen.

Kan ik verzegelingen bedrukken?

Ja, de meeste verzegelingen kunt u laten bedrukken met je logo, barcode en / of nummering. Vraag hiervoor graag via email of telefonisch (010-4950000) aan of ga naar de betreffende productpagina voor meer informatie.

Waarom heb ik High Security Seals nodig?

Voor internationale transporten zijn deze nodig. Deze zijn meestal door verschillende douane instanties wereldwijd goedgekeurd, waaronder C-TPAT (USA) en hebben een ISO certificaat.

Containerseals met het officiële ISO zijn verplicht voor internationaal transport. Douane instanties verspreid over de wereld accepteren dan ook alleen officieel gecertificeerde containerzegels. Zowel de C-PTAT als de ISPS verplichten het gebruik van gecertificeerde containerzegels.

Is de speling tussen twistlocks en de container normaal?

Het is normaal dat er een speling zit tussen twistlocks en de container. Twistlocks zijn de vergrendelingsmechanismen waarmee containers op vrachtwagens, treinen of schepen worden vastgezet. Deze twistlocks hebben een zekere mate van speling nodig om ervoor te zorgen dat ze goed kunnen vergrendelen en ontgrendelen wanneer ze worden gebruikt om de container vast te zetten.

Wat betekent sloten gelijksluitend maken?

Het gelijksluitend maken van sloten betekent dat meerdere sloten op dezelfde sleutel kunnen worden geopend. Dit kan handig zijn als u meerdere deuren of sloten hebt die allemaal met dezelfde sleutel geopend moeten kunnen worden.

Wat is container Lashing Equipment?

Container lashing equipment is het gereedschap dat wordt gebruikt om zeecontainers vast te zetten op een schip, vrachtwagen of ander transportmiddel. Dit omvat onder andere twistlocks, sjoroogen, bridgefittings, corner castings, en lifting lugs. Het is essentieel om de containers veilig en stevig op hun plaats te houden tijdens transport om schade aan de containers en ongevallen te voorkomen.

Wat zijn stuwzakken?

Stuwzakken zijn ontworpen om ruimtes op te vullen en lading te stabiliseren in een vrachtwagen, schip, treinwagon of vliegtuig tijdens het transport van goederen. Dit voorkomt dat de lading gaat schuiven of zelfs omvalt.

Hoe werken stuwzakken?

Om stuwzakken te gebruiken, plaatst u ze tussen de goederen en tegen de wanden van de transportcontainer. Vervolgens blaast u de zakken op met behulp van een luchtcompressor totdat ze de juiste hoeveelheid druk hebben om de goederen op hun plaats te houden. Dit zorgt ervoor dat de goederen tijdens het transport niet kunnen verschuiven of omvallen, waardoor schade en letsel worden voorkomen.

Wat voor typen spanband zijn er verkrijgbaar?

We hebben 1-delige en 2-delige spanbanden in ons assortiment. Ook zijn er verschillende soorten ratels beschikbaar, zoals de hobbyratel en de ERGO ratel. Ook de breeksterkten variëren van 800 daN tot 5.000 daN.

Kan ik hijsbanden bedrukken?

Ja, dat kan. Onze hijsbanden en spanbanden kunt u met een naam of logo laten bedrukken. Meer informatie is hier te vinden.

Wat betekent WLL?

WLL staat voor “Working Load Limit”, wat de maximale belasting aangeeft die een bepaald stuk apparatuur of een constructie veilig kan dragen zonder te breken, te buigen of te scheuren.

Producten

Contact

Contact

 

Hoe en wanneer is de klantenservice bereikbaar?

De klantenservice is telefonisch +31 (0) 10-4950000 of via de chat ma-vr van 08:30-17:00 bereikbaar. Buiten deze tijden is natuurlijk altijd email een mogelijkheid. Die pakken we meteen op wanneer we weer aan de slag gaan.

 

Wie zijn er werkzaam bij Navacqs?

Op de pagina over ons team vindt u onze contactgegevens en ook de mensen die deel uitmaken van ons team. Zo kunt u iemand rechtstreeks bereiken en ook zien met wie u in contact staat. Klik op ons team om naar de pagina te gaan.