Bij Navacqs staat klanttevredenheid bovenaan. Dagelijks werken wij aan het verbeteren van onze service en verbetering van ons assortiment om u nog beter te kunnen bedienen. Mocht u het juiste product niet kunnen vinden of heeft u vragen/opmerkingen dan kunt u altijd contact met ons opnemen!
De prijzen op de webshop van Navacqs staan zowel exclusief als inclusief 21% BTW weergegeven. De BTW wordt toegepast in de kassa van de webshop. Voor bedrijven buiten Nederland is het mogelijk om vrij van BTW te leveren. In de kassa van de webshop is het mogelijk om uw BTW nummer in te voeren voor een 0% BTW levering.
U kunt telefonisch, per e-mail of in de webshop bij Navacqs bestellen. Het bestellen inde webshop bestaat uit een aantal stappen:
Ondanks onze inspanning kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u de klacht kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar sales@navacqs.be of deze telefonisch ( +31(0)10-4950000 ) aan te geven. U ontvangt direct na ontvangst van uw klacht een bericht van ons ter bevestiging. Wij staan voor kwaliteit en nemen uw klacht serieus. We nemen direct contact met u op en zoeken samen naar een passende oplossing.
Wij zijn op +31(0)10-4950000 telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 en 24 uur per dag per e-mail via sales@navacqs.be.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Navacqs bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC), Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglement van de Geschillencommissie (http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2701/webshop). De beslissingen van de Geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies.